مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در شبکه خدمات پس از فروش، رفتار مناسب و برخورد خوب کارشناسان اهمیت بسزایی دارد، گفت: کارشناسان خدمات پس از فروش باید با دقت، صبر و متانت، مشکلات مشتریان را رفع کنند
گروه اقتصادی عباس قاری-مدیرعامل سایپایدک در نشست معرفی سامانه "صنف نو" بانک تجارت برای نمایندگیها و عاملیتهای سایپایدک گفت: استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در فروش قطعات یدکی، گام موثری در جهت جهش تولید به شمار میرود...
مدیرعامل سایپایدک گفت:طبق فرمایش ریاست محترم فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش،کوشش و خدمت صادقانه و با همت تمامی همکاران و بر اساس دستور مدیرعامل گروه، رکورد ماهیانه فروش قطعات سایپایدک از ابتدا تاکنون، در اردیبهشت ...
با حضور مدیرعامل سایپایدک، خط تولید فیلتر کابین خودروی شاهین و فیلتر سوخت کلیه خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایپاخزر راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت
مدیرعامل شرکت سایپایدک با اشاره به ظرفیت مناسب شرکت سنان شیمی در تولید انواع روانکار مورد نیاز گروه سایپا، گفت: افزایش کیفیت روغنهای تولیدی سنان شیمی و تنوع محصولات با توجه به ورود خودروهای جدید به بازار و نیاز ...
مدیرعامل سایپایدک گفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر جهش تولید، قطعا ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها هم متحول خواهد شد و بارقه امید توسعه موثر شبکه نمایندگی ها را در پی خواهد داشت. این امر مهم، ...
مدیرعامل سایپایدک گفت: برای حفظ و افزایش رضایتمندی مشتریان و رساندن گروه خودروسازی سایپا به جایگاه واقعی خود در صنعت خودرو، کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی افزایش می یابد
مدیرعامل سایپایدک در نخستین نشست شورای معاونین سایپایدک در سال جاری، گفت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی ...
جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در حکمی اردلان حسینی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپایدک منصوب کر؛ وی عملكرد مثبتي در شركت گواه داشته است
مدیرعامل سایپایدک از برگزاری طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از 24 اسفندماه تا 14 فروردین ماه خبر داد و گفت: در طول مدت اجرای طرح، بیش از 500 نمایندگی به ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند پرداخت
شرکت سایپایدک در پنجمین اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، خودرو و راه و شهرسازی به عنوان شرکت دانشبنیان نوآور، رتبه برتر در حوزه ارائه خدمات پس از فروش و پیشرو در مبارزه با قطعات تقلبی معرفی شد و مورد قدردانی ...
مدیرعامل سایپایدك گفت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایتمندی مشتریان و در نتیجه اعتماد آنان به شبكه نمایندگیهای سایپا افزایش یافته است
در نشست بررسی اقدامات سایپایدک در مبارزه با قطعات تقلبی، بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، فرهنگسازی در حذف قطعات غیرایمن و ادامه بازرسیها از بازار سراسر کشور در جمع آوری قطعات تقلبی، تاکید و همچنین عنوان ...
نشست هم اندیشی رییس كمیسیون صنایع مجلس با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل سایپایدك و دبیران انجمن قطعه سازی ایران، در سازمان خدمات پس از فروش سایپا برگزار شد
شرکت سایپایدک پس از بررسیهای عملکردی و ارزیابیهای صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به عنوان نخستین شرکت ارائه خدمات پس از فروش خودرو، موفق ...
مدیرعامل سایپایدك گفت: پذیرش خودروهای تحت پوشش گارانتی در شبكه خدمات پس از فروش سایپا در 5 ماه نخست سال جاری، نسبت به متوسط میزان پذیرش در مدت مشابه در سالهای 1397 تا 1402، با وجود افزایش تعداد خودروهای تحت پوشش ...